4 eller 5/8-10, Tankar i natten

Fullständigt svämmar över av kreativa idéer.
Det startade med att dottern kom på att dekorera dammhåven med decoupage, jag fortsatte med pisavakvastens skaft .
Så fortsatte dottern med att klä vårt loppisfynd dalahästen med detsamma och så var mina alla idéer där.








En orienteringskylt i trädgården som visar var man kan hitta till vattnet, växthuset, odlingen....
Låta klematis växa på de grenar om dött på äppeltädet..
Decoupage på fler trädgårdsredskap...och på min dalahäst.

Hur ska jag hinna med, jag vill ju också måla loppisstolarna, måla väggarna i matrummet!?

Behöver extra semester!


Kommentarer
Postat av: JH

oj så fint

2010-08-19 @ 21:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0